ÜRÜNLERİMİZ
Otomotiv
DETAYLAR

Otomotiv

 MTS Temposonics® pozisyon sensörleri, kapalı veya açık devre sistem tasarımları için kritik konum kontrolü sağlar. MTS Temposonics® lineer transdüserlerle, aktif ve yarı aktif sürüş kumandalı süspansiyonlarda kontrol-by-wire, enerji tasarruflu elektrikle çalışan direksiyon, daha hafif ve daha verimli elektronik olarak kaydırılmış manuel şanzıman ve otomatik far aydınlatma sistemleri yapılabilir.

 

Süspansiyon Hareket Kontrolü

MTS magnetostriktif sensör teknolojisinin C-Serisi versiyonu başlangıçta otomotiv kullanımı için geliştirildi. Otomotiv endüstrisi tarafından beklenen bir üretim tutarlılığı ve güvenilirlik ile düşük maliyetli olması gerekiyordu.

 
Bu uygulamada, yay ön yükünü kontrol eden aktüatörde yer alan sensörden gelen geribildirime dayalı olarak bir sürgü yüksekliği, rulo ve perde için ayarlanabilir.
 
Girişten bu yana 1.000.000 'in üzerinde yol kat edildi.
 
 
Şanzıman Vites Değiştirme Kontrolü
 
C-Serisi manyetostriktif teknolojiyle tek bir şaft üzerinde iki hareketi hissetmek mümkündür. Örneğin manuel şanzıman vitesinde şaft, bir takım 5 veya 6'dan iki vites seçeneğinin bir setini seçmek üzere döner ve iki parçadan birini seçmek için eksenel olarak hareket eder (örneğin bir H patenti).
 
Dönen ve eksensel olarak hareket eden şafta paralel iki sensör yerleştirerek, her iki hareket şaft üzerinde bulunan iki ayrı mıknatıs tarafından tespit edilebilir. Birinci mıknatıs, eksenel hareket için bir halka türü ve birincisi, dönüş için sarmal bir model olacaktır. MTS sensör çıkışlarının birçoğu iki mıknatıs konumunu barındırabilir, bu nedenle bir sınırlama ile bir sensörle de yapmak mümkündür.
 
Yarış Otomobilleri İçin Özel Amortisörler
 
Manyetorheolojik akışkan amortisörleri Corvet'lerde, bir dizi avrupa otomobilinde ve özel araçlarda kullanılmıştır. Bu cihazlarda, sabit orifis geçitleri olan piston boyunca sıvı akışı oranı, piston içindeki bir bobin boyunca akan bir PWM sinyali ile kontrol edilir. Akış, PWM sinyalinin 'açık' zamanı ile orantılıdır.
 
MTS, elektroniklerin amortisöz gözünde olduğu merkez çubuğa başarılı bir şekilde yerleştirilmiştir. Sensör sinyal yönetimi, piston bobininden gelen paraziti ortadan kaldırır.
 
Yarış Otomobil Süspansiyonu Ayarları için Şoklar
 
 
Yarış arabalarını bir parkurda test ederken performans verilerini toplamak için dört şok kullanılır. Ardından bu verileri kullanarak, süspansiyonu daha iyi taşıma ve daha hızlı aramalar için tekrar ayarlarlar. Askıya almayı "gerçekleştirdikten" sonra, şoklar kaldırılır ve istenen yarış günü performansını sağlamak için test verilerini temel alan tekrarlanan yasal yarış şokları ile değiştirilir.
 
Bu amortisör, lastiklerin yola daha iyi tutunması ve yüksek hızlı otomobillerde şasi rulosunu kontrol etmesi için sönümleme oranlarının daha sonra ayarlanması için şok hareket profillerini ölçmek için C-Serisi sensörünü özel bir çubuk uç gözüne dahil eder.
 
Direksiyon için Çift Uçlu Silindir
 
UTV'ler, tarım makineleri ve diğer özel araçlar, yardımcı hidrolik direksiyon sistemlerinde Temposonics pozisyon geri bildirimini kullandı. Sensör, çift veya tekli çubuklu hidrolik direksiyon silindirlerinde veya elektrikli asistanlı kremayer dişlilerine çeşitli şekillerde entegre edilebilir. Çift uçlu çubuk tipi silindirler, geleneksel koaksiyel sensör montajı için bir sorun teşkil etmektedir. Çubuk merkez çizgisi normalde yüksek basınçlı bir mahfazanın takılacağı yer olurdu. Ancak her iki çubuk da birleşerek bunu zorlaştırıyor.
 
Kolay bir çözüm sensörü silindirin dışına, bağlantı çubuklarından birinin yakınına, piston üzerinde bir mıknatıs koymaktır. Silah sondajı gerekli değildir. Sensör, silindirin demirsiz duvarı boyunca piston hareketini görebilir. Bu örnekte, her bir uç kapaktan biri, direksiyon uygulamaları için yedeklilik gerektiren iki sensör vardır.
 
Silindir içinde bulunan C-Serisi sensörü, çeşitli veri formatı olanaklarını kullanarak tutarlı bir konum sağlar.

 

Copyright @ Otkon Otomasyon & Kontrol Web Tasarım Naya Bilişim